dinsdag 24 juli 2012

cd-kastje is "stempelkastje" geworden!

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan eindelijk weer eens met een berichtje!
De reden dat het zo lang geduurd heeft is dat 1 van de 2 verhuizingen die op stapel stonden onverwachts begonnen is en flink tegen zit.
Sorry dat ik zo weinig reactie's bij jullie achterlaat, maar ik ben niet zo vaak online, maar ik probeer wel alles te bekijken hoor hihi.

Eerst eens even onze nieuwe volgers bedanken, ook voor hun commentaar. Sonja en Neltine Bedankt en sorry dat het hier zo stil is op het moment!!

En dan heeel af en toe kan ik de puf nog vinden om te knutselen, we hebben allebei niet zo een goede gezondheid, dus het hakt er nogal flink in allemaal, maar geen gezeur daarover!
Zo zat er een paar weken geleden een cd-kastje met oude cd's bij de rommelmarktspullen. En toen ik de doosjes aan het leeg halen was zat ik me te bedenken dat er misschien wel stempels in zouden passen. En jawel hoor!

Je kunt er in het doosje en in het dekseltje "plakken" en dan sluit het nog goed, het is misschien niet zo duidelijk te zien maar jullie begrijpen me wel toch?

Ik heb de meeste doosjes per verpakking ingedeeld en dan het kleine plaatje op het doosje geplakt.


Op het zijkantje een craftkartonnetje met wat steekwoorden erop.

Zo kun je makkelijk vinden welke je moet hebben, stempel gebruiken, schoonmaken en weer terug in het doosje. Hoe handy is dat?

Het kastje kon natuurlijk wel een oppimpbeurtje gebruiken hihi.
Ik heb het beplakt met craftkarton en bestempeld met de stempels uit de doosjes, en een kantje voor de afwerking!
Dan ziet het er zo uit:

Zo ziet de ene zijkant eruit:




En zo de andere zijkant:



En hier is dan de bovenkant:


Ik weet het, het kastje is nog niet vol maar de doosjes waren op en ik denk ook niet dat ze allemaal in dit kastje passen haha lol!
Maar misschien hebben jullie iets aan dit opbergtipje.
Onze exuses voor de niet al te beste foto's maar de camera kan niet tegen zoveel zonlicht:))

Dan natuurlijk nog even over de poesjes hè. Daar gaat het hartstikke goed mee gelukkig!
Ze groeien echt als kool en volgens de dierenarts zijn ze oké, alleen heeft Snoepie, het poesje dat als eerste geboren is, een navelbreukje.Hier ligt ze te slapen op de krabpaal.


Het zijn trouwens 3 meisjes en 1 jongentje, precies zoals we dachten.
Het zijn stuk voor stuk schatten maar ze kunnen ook ondeugend zijn hoor hihi.
Kijk, dit mag dus niet

Poeh mevrouw ik weet van niets. Dit is Tijgertje, de tweede, zij lag in een stuit.

En dan onze Bram, de enige man van de fam, dat was de derde en komt hier net uit de wasmachine.
Als mannen onder elkaar met Kees op de stoel.



En dan natuurlijk nog ons laatste meisje Pippi, die gewoon boven op broer en zus ploft om te slapen.

En hier ligt ze rechts naast Tijgertje.



Nou dit was het weer wel voor deze keer, geen idee wanneer maar tot de volgende keer!

Groetjes van ons...

Geen opmerkingen: