zaterdag 5 mei 2012

scrapalbum




Hallo allemaal,

Hier is dan het beginnetje van het scrapalbum van Mamaloe & kids.
Ik heb 2 houten plaatjes bekleed met een suède-achtige stof voor de kaften van het album.
Nog wat detailfoto's



De binnenkant van het kaft heb ik beplakt met een stuk papier dat onder in een bananendoos ligt en daar boven op het verhaal van Mamaloe.

Die grote veer is van onze uil Kip met een inktpen eraan gelijmd. Nog wat hoekjes van dichterbij.



En de eerste pagina is ook klaar. Dit is een foto van Mamaloe waar ze hoogzwanger nog hoog op de schutting staat.

En dan nog wat detailfoto's.



En dan ziet het er zo uit als je ze naast elkaar ziet.

Om het af te maken de binnen en buiten kant van het achter kaft.


Dat was tot zover het scrapalbum.

Dan nog even een update over de kids, het gaat geweldig maar net als met alles veel te snel hè.
Ze eten al zelfstandig en zogen nog maar af en toe bij Mamaloe, dus die gaat volgende week onder het mes want hoe leuk het ook is dit hoeft natuurlijk niet nog een keer haha!
We hebben er van de week een speelkamertje aan gebouwd lol en gisteren een nieuwe krabpaal in elkaar gezet. We zullen vandaag eens kijken wat ze daar van vinden.
Hier is nog een filmpje van van de week waar ze aan het spelen zijn en ome Brom toekijkt of het allemaal wel goed gaat...


Nou dat was het weer wel voor vandaag, allemaal een prettig weekend verder!

Groetjes en tot gauw...

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw dat ziet er al super uit zeg.Hele mooie kleuren en details leuk ook al die kanten kleedjes.
Bedankt ook voor je leuke berichtje op mijn blog.
groetjes,Lean

Wateringen zei

Hay,

Wat een heerlijk blog.
Ik ga je volgen en ik wil je van harte
welkom heten op mijn blog.

Groetjes,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com